Forever Young

MEREKA . :)
Thursday 2 August 2012 . 0 word(s) .
Assalamualaikum :D malu pulak nak tulis hehe,okay serious far, serious =='' okay sekarang bulan lapan jadi maknanya aku akan menghadapi hari2 yg paling aku ketar. alhamduilillah 14 aku akan menamatkan zaman bujang ku. ehhhhhhhh. bukan aku nak menghadap paper pertama trial SPM seni. sorry aku tak pandai aku bukan budak sains.tapi tak pa dalam top 10 okay heheeee. ya allah aku sayag depa depa? sapa?
mai nak sebot sekoq ramai ni harap bersabar :0
1.NUR NISA MALIK
2.SHARINA.
3.AZLINA
4.ANIS
5.HAWA
6.FARHANA.
7.WAN SYATIRAH
kenapa lah aku sebak aku tak tau. nanti bila pakat2 mai result semua muka -.- ich la haru. okay dr taun lpas aku ng depaa. haihhhhh.
aku harap hampaa buat elok2 okay. btw aku sayanggg hampa sampai matiiiiiiii


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction

) -->