Forever Young

Thursday 22 November 2012 . 0 word(s) .
HYEEE.Eh assalamualaikum semua. :) lamanyaaa tak intai intai blog aku nieeeee. adoyyy la ni aku tengah exam. SPM MAK OIII.inshaallah aku akan buat yg terbaik  demi mak ng abah :) okay act aku nakkkk meluahkan rasa dekat blog, hmmm :( seriouslyyyy aku mmg dok teringat dekat hg. gila kan akuuu. yesssss hmm . okay lets start.capital i. kita jumpa di kem gunung jeraiiii . hang satu group dengan aku kan? aku ingatt okay. sbb aku tak suka hg dulu sbb hg pulunnn sangat , haihhh. bila dekat kemm gunung jerai tu, masa tu khemah aku masuk ayaqqqq bangang kena gelakkkk :( hmmm okayy diamm. then hg tanya aku ada teh dak? aku hah -.- ada. pas kat nisaaa betapaa malunya aku. okayy then menembak pulak, hg ada aku frust. org yg ptama syak aku usha hang ialah sharina. sharina: hoyyy tengok apa? akuu : hah tak dak pa. jom p tengok org tembak. haihhhh tehn baru sedaq yg aku mmg addicted kat hg, gilaaa ka . astagfirullahalazim nasibb nisa tegoqq. Moral valueee : jangan mudah sayang org. ! ya allah aku rasa awat hg lain pada orh lainnn. evenn ramai yg aku bolih suka, knpa hg. aku dah buat mcm2 nak lpa hg. tanya kat akuuu. la dy p jawabbb lpakan kenagan aku ng dyaaaaa. mna aku ada kenangan ng dia.mana aku kenangan ng dy kak oiiii. haihhhhh. tak pahammm. aku dah dok lpa hg. tp tak bolihh ya allah . tapiiii aku solat tak penah lupa berdoa untuk hang sebab aku rsa aku haihhh tak tauuu laaaaaa. evenn aku selalau berharap jumpa hang walau sesaat. tp aku lupa hg pandai budak sains mana nak layan budak mcm akuuuu :) kannnnn now aku dah serik. btw aku akan terus doa yg aku akan upakan hg. bolihhhhhh tak? hmmmmm aku tak tau.



LASTT. DOAKAN SPM AKUUUUUUUUUU ! AMINNNNNNN 






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction

) -->